Klachtenbehandeling

Ben je niet tevreden over de dienstverlening?
Moest je te lang wachten?
Luistert niemand naar wat je te zeggen hebt?

Het stadsbestuur van Blankenberge streeft steeds naar de best mogelijke dienstverlening.  Hierbij wordt gelet op een klantvriendelijke werking en een vlotte afhandeling van aanvragen en dossiers.
Ondanks deze inspanningen kan het toch zijn dat je een zeker ongenoegen wil uiten met betrekking tot de werking van en het contact met de stadsdiensten.

  • Ben je ontevreden over de dienstverlening, de wijze waarop je werd behandeld?
  • Ben je niet tevreden met de termijn waarbinnen iets werd afgeleverd of werd iets gewoonweg niet uitgevoerd? 
  • Heb je bedenkingen bij een bepaalde beslissing, de werking van een publieke dienst?

Als antwoord hierop heeft het stadsbestuur een systeem uitgewerkt om klachten beter te registreren en te behandelen.
Jouw mening is belangrijk. 
Samen kunnen we klachten beter aanpakken!

Raadpleeg onze folder "Niet tevreden?" online...

  • Deel via facebook
  • Deel via facebook
  • Deel via facebook