Hoe uit ik mijn klacht?

Een eerste vraag of melding richt je best tot de bevoegde dienst die in de meeste gevallen een oplossing zal bieden voor je probleem.  Was je eerste poging tevergeefs of werd je probleem niet volledig opgelost? Vond je dat er niet genoeg naar je geluisterd werd of wist je misschien gewoon niet waar aan te kloppen?
Dan kan je beroep doen op de klachtendienst van de stad.

Je kunt rechtstreeks of telefonisch terecht bij de klachtenco√∂rdinator, dit is de verantwoordelijke die instaat voor de registratie en opvolging van je klacht.  In Blankenberge is dit de dienst secretarie in het stadhuis. Ook kan je een klachtenformulier, te verkrijgen aan het onthaal van het stadhuis, volledig ingevuld deponeren in de brievenbus van het stadhuis.  Een klacht kun je ook per brief, fax of e-mail overmaken.  Op de website van de stad Blankenberge heb je de mogelijkheid om een klachtenformulier in te vullen.
Je kunt natuurlijk altijd een personeelslid of mandataris (burgemeester, schepen of gemeenteraadslid) aanspreken die de klacht dan rapporteert aan de klachten-coördinator.
Om een klachtenprocedure te laten starten moet je wel je persoonlijke gegevens kenbaar maken.

Anonieme klachten worden niet behandeld!

  • Deel via facebook
  • Deel via facebook
  • Deel via facebook