Administratief medewerker (C1-C3) voor de pijler Financiën

Het Lokaal Bestuur Blankenberge gaat over tot het aanleggen van een wervingsreserve voor de functie van administratief medewerker C1-C3 voor de pijler Financiën, te begeven bij aanwerving, bevordering, interne en externe personeelsmobiliteit. 

Als administratief medewerker voor de pijler Financiën ondersteun je de werking van de dienst waarop je terecht komt. Hierbij sta je onder andere in voor het verwerken en opvolgen van gegevens in de financiële toepassingen, het voorbereiden van dossiers en het beantwoorden van brieven, e-mails en telefoons.

Als administratief medewerker voor deze pijler ben je analytisch ingesteld. Je staat daarbij garant voor zowel een schriftelijk als mondeling correcte communicatie. Je gaat graag met cijfers om, maar je verliest daarbij nooit de voeling met de mensen. Nauwkeurig werken is voor jou een evidentie en MS Office heeft voor jou geen geheimen meer. 

Benieuwd naar meer? Bekijk dan zeker de functiebeschrijving in bijlage!

Slaag je voor de selectieproeven, dan kan je tewerkgesteld worden op de dienst Financiële planning en beheerscontrole, de dienst Boekhouding en incasso of de dienst Belastingen, concessies, verzekeringen en rechtsgedingen.

Aanwervingsvoorwaarden

  • je bent houder van een diploma van hoger secundair onderwijs of van een gelijkwaardig diploma
  • je slaagt voor de selectieproeven

Bevorderingsvoorwaarden

  • je bezit minimum 2 jaar niveauanciënniteit in niveau D
  • je hebt een gunstig evaluatieresultaat voor je laatste evaluatie gekregen
  • je slaagt voor de selectieproeven

Selectiecriteria

De selectiecriteria zitten vervat in de functiebeschrijving. Bijzondere aandacht wordt besteed aan het efficiënt en zelfstandig kunnen werken, het bezitten van een hoge mate van inzet, het flexibel zijn en het beschikken over uitstekende communicatieve vaardigheden.

Wedde

Aanvangswedde in weddeschaal C1-C3, eventueel vermeerderd met anciënniteit uit de openbare sector. Ervaring in de privésector kan voor maximaal 6 jaar toegekend worden indien de beroepservaring relevant is voor de in te nemen functie. Er kan een weddeberekening aan de personeelsdienst gevraagd worden.

Wij bieden jou

Een boeiende job in contractueel dienstverband, meer dan 620 topcollega's én tal van extralegale voordelen zoals maaltijdcheques, een interessante vakantieregeling, fietsvergoeding, gratis hospitalisatieverzekering en terugbetaling van je woon-werkverkeer via het openbaar vervoer.

Kandidaturen

Solliciteren voor deze functie kan schriftelijk tot en met 16 mei 2021 ter attentie van de Personeelsdienst Lokaal Bestuur Blankenberge of via vacature@blankenberge.be

Voeg volgende zaken toe aan je sollicitatie:

  • je sollicitatiebrief
  • je cv
  • een kopie van je diploma 
  • een recent uittreksel uit het strafregister (hiermee toon je aan dat je gedrag overeenstemt met de job - staan er op dit document ongunstige vermeldingen, dan mag je hierover meer uitleg geven)

Opgelet: enkel volledige kandidaturen komen in aanmerking.

Selectieproeven

De selectieproeven bestaan uit volgende onderdelen: 

  • een preselectie op zaterdag 22 mei 2021 (enkel bij een groot aantal kandidaten), waarbij de 40 hoogst gerangschikte kandidaten aan de volgende proef kunnen deelnemen
  • een schriftelijke proef - datum wordt in een later stadium meegedeeld
  • een PC-proef en een mondelinge proef - datum wordt in een later stadium meegedeeld

Verdere details over de selectieproeven worden meegedeeld na het afsluiten van de kandidaturen.