Afspraken voor dienst Burgerzaken vanaf nu online RSS

Het Lokaal Bestuur zet steeds meer in op digitalisering. Sinds begin juli kan je online een afspraak maken voor het recyclagepark, vanaf 1 augustus wordt de online dienstverlening uitgebreid met een afsprakenmodule voor de dienst Burgerzaken.

Sinds kort vind je de vele attesten van dienst Burgerzaken terug in het e-loket, waardoor een verplaatsing naar het stadhuis in vele gevallen niet meer nodig is.

Voor wie toch nog naar het stadhuis moet komen, is er nu een administratieve vereenvoudiging met de uitbreiding van de afsprakenmodule. Op de website wordt de burger via duidelijke keuzemenu’s naar de correcte dienst geleid. Zo kan een afspraak voor bijvoorbeeld een geboorte- of huwelijksaangifte, een identiteitskaartaanvraag of adreswijzigingen vanaf 1 augustus 2020 efficiënt online gemaakt worden na het ingeven van enkele identificatiegegevens.

Maak online jouw afspraak

Een afspraak maken doe je voortaan via www.blankenberge.be/afspraken.

Wie geen toegang heeft tot het internet kan uiteraard nog steeds telefonisch terecht voor een afspraak via T 050 636 400.

Gepubliceerd op vrijdag 31 juli 2020 12.07 u.