Veelgestelde vragen

Heb je vragen of ondervind je moeilijkheden? Bekijk hieronder de veelgestelde vragen.

Wanneer komt mijn brief?

De eerste brieven vallen vanaf maandag 17 augustus 2020 in de brievenbus. Het kan nog even duren vooraleer de brief bij jou bezorgd wordt. 

Ik heb geen brief ontvangen, wat nu?

Controleer bij je huisgenoten of zij de brief in ontvangst hebben genomen. Toch geen brief ontvangen? Neem zeker voor 1 september 2020 contact op met dienst Lokale Economie via T 050 636 560. We helpen je zo snel mogelijk verder.

Wat moet ik doen om mijn Blankenbergebon te krijgen?

Op www.blankenberge.be/waardebon vul je het formulier in met de gegevens zoals ze op de brief staan. De code staat rechts onderaan op de brief.

De waardebonnen worden automatisch naar het opgegeven e-mailadres gestuurd. De bonnen kunnen op een smartphone getoond worden in de winkel of afgeprint worden.

Ik heb me geregistreerd, maar ik ontvang geen e-mail met een waardebon.

Controleer eerst je ongewenste mail of spam. Het is mogelijk dat de bon daar terechtkomt.
Toch geen waardebon ontvangen? Neem dan contact op met dienst Lokale Economie via T 050 636 560. We helpen je zo snel mogelijk verder.

Hoeveel bonnen krijg ik?

Elke inwoner die op 1 juli 2020 in Blankenberge is gedomicilieerd, krijgt een bon van 20 euro. Opgelet: er wordt slechts één brief naar het gezinshoofd gestuurd. Als gezinshoofd ontvang je dus zoveel bonnen als er gezinsleden op je adres zijn gedomicilieerd. Je krijgt de bonnen van alle gezinsleden in dezelfde mail toegestuurd. 

Ben je tweedeverblijver, dan ontvang je 50 euro per adres waarvoor de belasting op tweede verblijven is verschuldigd (aanslagjaar 2020).

Ik ontvang als inwoner maar één brief terwijl we met meerdere personen gedomicilieerd zijn?

Er wordt één brief naar het gezinshoofd gestuurd. Hiermee kan je de waardebonnen voor alle gedomicilieerde gezinsleden registreren.

Tot wanneer kan ik mijn waardebon besteden?

Je kan de waardebon besteden vanaf 1 september 2020 tot en met 31 december 2020 bij deelnemende handelaars. De datum van registratie heeft geen invloed op de geldigheidsdatum. 

Hoe kan ik elk kind zijn/haar eigen code geven?

Elk gezinslid krijgt een waardebon van 20 euro, maar ze worden wel gezamenlijk toegestuurd per e-mail. Het uitprinten of apart doorsturen van de codes kan je dus helemaal zelf organiseren.

Waarom geeft het formulier een foutmelding op mijn adres?

Je dient het adres exact in te geven zoals vermeld rechts boven op je brief. Opgepast dus met de vermelding van het eventueel busnummer, neem exact dezelfde schrijfwijze over van je adres bovenaan.

Geen antwoord gekregen op je vraag?

Neem een kijkje op de website van Gift2Give (onze partner voor deze waardebon).

Nog steeds niet gevonden wat je zoekt?
Neem dan gerust contact op met dienst Lokale Economie via T 050 636 560.