Veelgestelde vragen

Heb je vragen of ondervind je moeilijkheden? Bekijk hieronder de veelgestelde vragen.

Ik heb me geregistreerd, maar ik ontving geen e-mail met een waardebon

Controleer eerst je ongewenste mail of spam. Het is mogelijk dat de bon daar terechtgekomen is.

Toch geen waardebon ontvangen? Neem dan contact op met het Infopunt Toerisme via T 050 636 620.

Tot wanneer kan ik mijn waardebon besteden?

Je kan de gratis waardebon besteden vanaf 1 september 2020 tot en met 30 juni 2021 bij de deelnemende handelaars.

Aangekochte Blankenbergebonnen zijn vier maanden geldig (bijvoorbeeld je koopt op 1 december 2020 een Blankenbergebon via de webshop, dan is de Blankenbergebon geldig tot en met 1 april 2021). 

Geen antwoord gekregen op je vraag?

Neem een kijkje op de website van Gift2Give (onze partner voor deze waardebon).

Nog steeds niet gevonden wat je zoekt?
Neem dan gerust contact op met het Infopunt Toerisme via T 050 636 620.